dinsdag 12 mei 2009

Binnengekomen bericht via ideeënbus: Klantenservice

Ik zou het prettig vinden als ik de gegevens om in te loggen kan opslaan (voor beide passen). Verder zou ik het fijn vinden als ik een mailtje kan ontvangen een paar dagen voordat de leentermijn van mijn boeken verloopt. Dat vindt ik prettiger dan een papieren boeklegger met de datum. Ook zou ik het prettig vinden als deze ideeënbus in de vorm van een forum zou zijn. Dan kunnen anderen meekijken (eventueel reageren/stemmen/aangeven dat ze het er mee eens zijn).

1 opmerking:

  1. Heel hartelijk dank voor uw ideeën en suggesties.
    U kaart drie zaken aan. Ik zal ze een voor een beantwoorden.

    1. Ik begrijp dat u op de website een plek zou willen hebben waar uw inloggegevens kunnen worden opgeslagen. Dat kan ik me goed voorstellen, want alleen het nummer dat u moet intikken is al verschrikkelijk lang en niet gemakkelijk te onthouden.
    Wij krijgen in 2009 een nieuwe website. Daar gaan we ook een mogelijkheid bieden om een "mijn bibliotheek" aan te maken.

    2. Verder geeft u aan dat u graag een mail wilt ontvangen, een paar dagen voordat de leentermijn van uw materialen is verlopen. Ook dat is iets dat we in toekomst willen realiseren. Een mail of een SMS. Op dit moment kunnen we dat binnen ons bibliotheeksysteem nog niet realiseren, maar we werken er hard aan dat het bij een volgende versie wel tot de mogelijkheden behoort.

    3. Wanneer u op het icoon klikt van de ideeënbus, komt u op het Forum. Daarop kunt u ook reacties plaatsen bij de onderwerpen.

    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen