Dank u voor het inzenden van het ideeën/suggestieformulier. Ik begrijp heel goed dat u de suggestie doet om een waarschuwingspiepje in te stellen bij de pasjeslezer.
In heel Nederland is het vergeten van het pasje een veel voorkomend fenomeen. Binnen de gebruikersgroep van bibliotheken is ook al naarstig gezocht naar een oplossing. Die is nog niet gevonden. Een piepje is een idee, maar dan moet alles omgebouwd worden, want op dit moment is geluid nog niet mogelijk.
Binnen de Stadsbibliotheek hebben we een poging gedaan om het probleem uit te bannen, door bij de instructie die de eerste maanden gegeven werd, steeds te benadrukken om het pasje alleen boven de pasjeslezer te houden. Dan houdt u het in de hand en kan het direct terug in bv. de portemonnee. Dat hebben we ook op de poster met instructies bovenaan opgeschreven.
U begrijpt dat we ons uw klacht aantrekken, maar dat we niet op hele korte termijn een oplossing kunnen bieden. Maar het houdt onze aandacht.
Met vriendelijke groet,
Lysbeth van Riemsdijk Teammanager frontoffice Stichting Stadsbibliotheek Haarlem & Omstreken
Dank u voor het inzenden van het ideeën/suggestieformulier.
BeantwoordenVerwijderenIk begrijp heel goed dat u de suggestie doet om een waarschuwingspiepje in te stellen bij de pasjeslezer.
In heel Nederland is het vergeten van het pasje een veel voorkomend fenomeen. Binnen de gebruikersgroep van bibliotheken is ook al naarstig gezocht naar een oplossing. Die is nog niet gevonden. Een piepje is een idee, maar dan moet alles omgebouwd worden, want op dit moment is geluid nog niet mogelijk.
Binnen de Stadsbibliotheek hebben we een poging gedaan om het probleem uit te bannen, door bij de instructie die de eerste maanden gegeven werd, steeds te benadrukken om het pasje alleen boven de pasjeslezer te houden. Dan houdt u het in de hand en kan het direct terug in bv. de portemonnee. Dat hebben we ook op de poster met instructies bovenaan opgeschreven.
U begrijpt dat we ons uw klacht aantrekken, maar dat we niet op hele korte termijn een oplossing kunnen bieden.
Maar het houdt onze aandacht.
Met vriendelijke groet,
Lysbeth van Riemsdijk
Teammanager frontoffice
Stichting Stadsbibliotheek Haarlem & Omstreken