vrijdag 29 mei 2009

Binnengekomen bericht via website: Klantenservice

Boeken lenen langer dan drie weken buiten de schoolvakantie??
Ik heb gehoord dat dat niet meer mogelijk is. Maar wat te doen als ik
familie mijn boek laat verlengen en dat kan niet omdat de titel door een
ander is aangevraagd. Ik krijg dan buiten mijn schuld om boete op dat
bepaalde object. Ik neem aan dat service hoog in Uw vaandel staat maar ik
ben van mening dat dit een achteruitgang is. Hopelijk heeft U een
oplossing voor mij.

1 opmerking:

  1. Dank u voor uw suggestie.
    Uw brief over de vakantiestempel buiten de schoolvakantie is niet de enige die we hebben ontvangen over dit onderwerp.

    Wij hebben besloten om m.i.v. vandaag dit besluit terug te draaien.
    Iedereen die op vakantie gaat buiten de schoolvakantie mag handmatig weer een 6 weken stempel vragen.

    Dit kan tot en met 31 december van 2009.
    Volgend jaar komt er de mogelijkheid van een iets duurder abonnement, die wat voordelen biedt boven een gewoon abonnement. O.a. mogen die boeken dan het hele jaar door voor 6 weken geleend worden.



    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen