donderdag 7 mei 2009

Binnengekomen bericht via ideeënbus: Klantenservice

Te late boeken automatisch verlengen. Ik ben een chronische patiënt en concentratie / geheugenstoornissen zorgen ervoor dat ik veel vergeet. Laatst moest ik € 15,00 betalen voor de boeken die te laat waren. Ik had het echt niet door, anders had ik ze via internet verlengd. Dit gebeurt mij vaker als ik de datum niet goed heb doorgeschreven in mijn agenda. Of een waarschuwing als het boek te laat is? Jaarlijks lopen de kosten erg op.

1 opmerking:

  1. Uw suggestie om boeken waarvan de leentermijn is verstreken automatisch te verlengen kan ik helaas niet honoreren.

    Er zijn echter verschillende opties om uw boeken op eenvoudige wijze te verlengen:
    In de bibliotheek bij de uitleenpunten, hiervoor heeft u alleen uw pasje nodig, de boeken kunnen gewoon thuis blijven.
    Via de telefoon (€ 1,00 per gesprek). Een van onze medewerkers verlengt dan de boeken voor u.
    En de derde optie is verlengen via onze website www.sbhaarlem.nl
    Wellicht in de toekomst is er de mogelijkheid van een waarschuwing via de e-mail dat de leen-termijn bijna verstreken is, maar zo ver is het voorlopig nog niet.

    Met vriendelijke groet,

    Marijke ten Hacken,
    teammanager frontoffice.

    BeantwoordenVerwijderen