donderdag 10 september 2009

Binnengekomen bericht via website: Klantenservice

Waarom is de website zodanig gewijzigd dat ik niet meer kan zien of in
de dichtst bijzijnde bibliotheek het door mij gezochte boek aanwezig
is??? En die stomme electronische uitleentoestand is ook al zo'n
achteruitgang!!!!
Wie gaat de openbare bibliotheken redden? Inzetten op de minst slimme
mensen: als die in een systeem hun weg kunnen vinden, kan iedereen dat. De
laatste tijd wordt het alleen maar minder!!!

1 opmerking:

  1. U schrijft dat u op de website niet meer kunt zien in welke vestiging een boek aanwezig is. We hebben niets veranderd aan de website dus uw opmerking verbaast mij.
    Ik heb het geprobeerd en ik krijg gewoon te zien of een boek aanwezig is en op welke locatie. Daarvoor moet u wel het betreffende boek in de lijst aanklikken.

    Als tweede zegt u dat u de apparaten van de zelfservice niet gemakkelijk te bedienen vindt.
    Ik ben dat niet met u eens. We hebben heel eenvoudig bedienbare apparatuur gekozen.
    Ik zie iedereen het ook goed gebruiken en als het niet lukt zijn er altijd medewerkers in de buurt die u graag helpen.

    Uit de toon van uw mail begrijp ik dat u boos bent.
    Ik denk dat als u weer in de bibliotheek komt dat u dan een informatiemedewerker om extra uitleg over de catalogus zou kunnen vragen. Hij of zij kan u precies laten zien hoe en waar u kunt zien waar een boek aanwezig is.

    Als u nog wat extra uitleg over de zelfservice apparaten wilt kunt u een medewerker van de ledenadministratie daar naar vragen.

    Ik hoop van harte dat het dan voor u wat gemakkelijker wordt en dat u met plezier onze bibliotheekvestigingen blijft bezoeken.

    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice

    BeantwoordenVerwijderen