donderdag 24 september 2009

Binnengekomen bericht via website: Klantenservice

Ik heb 3 klachten:

1)Sinds de website van de bibliotheek in Heemstede onderdeel is van de site van de SBH en o is het een aantal keren gebeurd dat ik niet online mijn boeken kon verlengen. Voorheen heb ik daar nooit problemen mee gehad.
2)De rekening voor de contributie is dit jaar later verstuurd dan anders. Maar inmiddels is wel mijn pas geblokkeerd, waardoor ik niet meer online kon verlengen (toen ik nog geen foutmelding kreeg).
3)Sinds de bibliotheek in Heemstede onderdeel is van de SBH en o is de kast met top 10 verdwenen. Die mis ik zeer.

1 opmerking:

  1. In uw mail geeft u aan dat u op 3 punten niet tevreden bent. Ik zal per punt reageren.
    1. U schrijft dat u voorheen nooit problemen had dat de website soms uit de lucht was en u op zo'n moment niet kon verlengen.
    Het antwoord is dat het niet mogelijk was om te verlengen via de website in de oude situatie. Die mogelijkheid is er pas sinds bibliotheek Heemstede is overgegaan op VubisSmart, het bibliotheeksysteem dat in Haarlem al werd gebruikt.

    2. Het tweede punt is een fout bij ons. Als het goed is heeft u daar inmiddels een excuusbrief voor ontvangen. Wij vinden het heel vervelend dat een groep leden hun acceptgiro veel te laat hebben ontvangen en nu in de problemen komt. Die fout kunnen we niet meer terug draaien en dat is uitermate vervelend voor onze klanten. Nogmaals mijn oprechte excuses daarvoor.

    3. De kast met de Toptien is (nog) niet verdwenen. Er is nog steeds een abonnement op de Toptienboeken, maar de boeken zijn verhuisd naar een andere kast. De informatiemedewerker kan u vertellen waar ze nu staan.

    Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.



    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen