donderdag 24 september 2009

Binnengekomen bericht via website: Klantenservice

Graag bij het digitaal verlengen van boeken (ca.) 3 dagen de tijd krijgen om gereserveerde boeken in te leveren. Ik stond vorige week voor een voldongen feit toen ik de boeken ging verlengen op maandag om 18.30 uur. Ik mocht een boek niet verlengen omdat deze blijkbaar was gereserveerd. Ik was niet eerder in de gelegenheid om het boek donderdag in te leveren.

1 opmerking:

  1. Dank u voor het door u ingevulde suggestie formulier.
    U kunt inderdaad een boek niet verlengen als het door een andere lener is gereserveerd.
    Wij willen heel graag dat de lener het boek zo snel mogelijk het boek komt inleveren zodat de volgende lener het kan ophalen.
    Dat het soms een paar dagen duurt dat begrijpen wij heel goed.
    Maar als u het boek eigenlijk (doordat u het niet kon verlengen) de volgende dag moest inleveren en u bent niet in de gelegenheid, dan ontstaat er boete.
    Dat kunnen wij in ons bibliotheeksysteem niet aanpassen. Ik begrijp heel goed dat u dat graag zou willen, maar we kunnen dat niet regelen.

    Misschien kunt u proberen een paar dagen voor de uitleentermijn verstrijkt, uw boeken verlengen, dan ziet u op dat moment al dat het met een bepaald boek niet kan en dan hebt u iets meer speling om een inlevermoment te kiezen.

    Ik hoop u op deze manier voldoende geínformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen