dinsdag 15 september 2009

Binnengekomen bericht via website: Webmaster

Ik probeer mijn boeken voor de vakantie te verlengen en dat staat allemaal heel leuk op de site, maar als ik het probeer en mijn papa en mama hebben ook mee geholpen dat gebeurt er helemaal niets! Er staat verder helemaal niet hoe je het moet doen en wat je verder moet aanklikken! Nu ga ik vannacht weg en ben pas over een dikke maand terug van vakantie en nu baal ik want dan moet ik nog meer boete betalen! Dus jullie site moet hierin duidelijker worden.

1 opmerking:

  1. Jouw probleem heb ik me aangetrokken en op de verleng-schermen wordt nu stap voor stap uitgelegd hoe je de leentermijn kunt verlengen.
    Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is.

    Met vriendelijke groet,

    S. Roestenburg
    Webmaster

    BeantwoordenVerwijderen