woensdag 17 augustus 2011

Algemeen/Opzeggen van abonnementen

Alhoewel lezen een passie is, lukt het mij al jaren niet meer om gebruik te maken van de prachtige bibliotheek in het centrum.Het zou een mooie service zijn als jullie abonnees zoals ik niet alleen bellen om geld voor het lidmaatschap te claimen, maar ook helpen met het opzeggen van het abonnement. Vandaag heb ik dit tevergeefs geprobeerd bij de financiële afdeling, maar men kon mij niet aan mijn lidmaatschapsnr. helpen waarmee ik dan digitaal zou kunnen opzeggen. Dat moet toch gemakkelijker kunnen en mij dan zo voor de toekomst als klant behouden. Het ene jaar wel lid, het andere jaar niet.

1 opmerking:

  1. Inderdaad moet opzeggen niet zoveel moeite kosten! Jammer dat men u niet doorverbond met onze afdeling Klantenservice, die dat meteen voor u had kunnen regelen.Inmiddels hebben wij uw lidmaatschap beëindigd. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer als klant begroeten.

    BeantwoordenVerwijderen