dinsdag 17 maart 2009

Binnengekomen bericht via ideeënbus: Klantenservice

Bij blokkade van lenerspas ivm boete reden vermelden op website.

1 opmerking:

  1. Ik kan me heel goed voorstellen dat u wilt zien waarom uw pas geblokkeerd is.

    Helaas kan dat niet. U kunt namelijk niet bij uw pas omdat deze geblokkeerd is.
    Als we dat op de website zouden kunnen laten zien, zouden we dat zeker doen.
    Maar dit zou buiten uw pas omgaan en dan kunnen ook anderen het zien en gaan privacy argumenten een rol spelen.

    Alleen bibliotheekmedewerkers kunnen om de blokkade heen om te kijken wat er aan de hand is.

    Meestal is de reden dat een boetebedrag langer dan een maand open staat. En dat kan al gaan om het luttele bedrag van € 0,10.
    Dat vinden wij ook heel vervelend, dus we zijn bezig om dat eruit te halen.
    Binnenkort blokkeert een kaart pas wanneer het openstaande bedrag hoger is dan € 15,00.
    En de termijn van 30 dagen komt te vervallen.

    Wij gaan ervan uit dat geblokkeerde passen dan veel minder voor zullen komen.

    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem & Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen