donderdag 30 juli 2009

Binnengekomen bericht via website: Klantenservice

Sta het in de zomervakantie toe dat er meer boeken worden geleend. Zowel ikzelf als mijn 2 kinderen zijn in een week in de vakantie door de boeken heen. Tussendoor naar de bieb gaan kan dan natuurlijk niet. Mogelijke oplossing: creëer een iets duurder lidmaatschap voor veellezers. Vooral voor kinderen is het belangrijk dat ze in de vakantie niet worden geremd in hun leeshonger. Vroeger konden wij in Heemstede prima terecht (15 boeken per kind), maar nu zit ik met mijn handen in het haar, want boeken kopen kost een kapitaal en als het vroeger kon, waarom dan nu niet. Alle andere materialen kunnen mij gestolen worden. (dvd's, cd's etc) Boeken, daar gaat het om!!!!Vooral in de vakantie!

1 opmerking:

  1. Dank u voor uw suggestie.

    Ik kan u meedelen dat wij inderdaad een abonnement gaan aanbieden met ingang van 1 januari 2010.

    De Raad van Toezicht is daar al mee akkoord gegaan, alleen de gemeente Haarlem en de gemeente Heemstede moeten nog instemmen.

    Dat abonnement kost dan meer, maar boeken mogen 6 weken meegenomen worden en het aantal wordt dan 10 boeken.

    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice

    BeantwoordenVerwijderen