donderdag 30 juli 2009

Binnengekomen bericht via ideeënbus: Klantenservice

Boek is wel ingenomen, maar kwam niet op het scherm. Dit aangegeven en is handmatig rechtgezet. Wil aangeven, dat dit dus wel kan gebeuren.

1 opmerking:

  1. Dank voor het invullen van ons suggestieformulier. De opmerking over het niet verschijnen van boekgegevens op het scherm bij het inleverpunt is ons bekend. Dit is geen fout in het systeem maar een logisch gevolg van het feit dat het ingeleverde materiaal nog niet geconverteerd is. Dat wil zeggen dat de gegevens van boek en lener nog niet gelezen kunnen worden door de zelfservice-apparatuur. Het boek wordt wel ingenomen en komt terecht in de bak met uitzonderingen. Deze bak wordt door een medewerker nagekeken en handmatig verwerkt. Deze uitzonderingen zullen in de komende maanden steeds minder vaak voorkomen. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Marijke ten Hacken,
    Teammanager frontoffice.

    BeantwoordenVerwijderen