donderdag 30 juli 2009

Binnengekomen bericht via ideeënbus: Klantenservice

Inleverdatum valt op zondag 3 juli. Normaal gesproken is de inleverdag de volgende dag, wanneer de bibliotheek weer geopend is. Ik wens dan ook de €2,10 aan boete niet te betalen! Ik weet namelijk niet, dat uw filiaal in Heemstede op zondag geopend is en bovendien heb ik daar niets te zoeken. Tevens moet u dat van tevoren aan de gebruikers van de Bibliotheek Haarlem en omstreken laten weten.

1 opmerking:

  1. Dank u voor het invullen van een suggestieformulier.
    Ik begrijp uw klacht.

    U hebt op een zondag via de website uw boeken verlengd. Bij de veelgestelde vragen staat vermeld dat de inleverdatum dan ook op een zondag is, terwijl we dan niet open zijn en dat we u aanraden om de zaterdag daarvoor de boeken in te leveren.
    Ik ben het met u eens dat het vermeld moet worden bij het verlengen.
    Daarom heb ik het nu, op de website, laten verplaatsen naar de verlenghulp bij het verlengen.
    Ook heb ik de boete van uw kaart afgehaald.

    Ik hoop dat deze kwestie, voor u, op deze manier goed is afgehandeld.


    Met vriendelijke groet,




    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en omstreken

    BeantwoordenVerwijderen