dinsdag 2 juni 2009

Binnengekomen bericht via website: Klantenservice

Ik merkte dat u de uitleentermijn op drie weken maximaal heeft gezet. Wij gaan drie weken met vakantie en kunnen eventueel morgen tot en met 20/6 onze boeken verlengen, want aan de balie kan dat helemaal niet en via internet kan het alleen per dag. Nu moet ik op een holletje ( ik ben de 19/6 's avonds laat weer terug) maken dat ik de boeken de 20ste bij u binnen heb, in het buitenland naar een internetcafé of iemand vragen om voor mij te verlengen. Het maximale aantal keren dat je kunt verlengen staat op vijf. Kunt u mij vertellen wat hier het voordeel van is?

1 opmerking:

  1. Dank u voor uw suggestie.
    Uw brief over de vakantiestempel buiten de schoolvakantie is niet de enige die we hebben ontvangen over dit onderwerp.

    Wij hebben besloten om m.i.v. vandaag dit besluit terug te draaien.
    Iedereen die op vakantie gaat buiten de schoolvakantie mag handmatig weer een 6 weken stempel vragen.

    Dit kan tot en met 31 december van 2009.
    Volgend jaar komt er de mogelijkheid van een iets duurder abonnement, die wat voordelen biedt boven een gewoon abonnement. O.a. mogen die boeken dan het hele jaar door voor 6 weken geleend worden.

    Maximaal 5x verlengen. Dat vinden we eigenlijk veel te vaak. Het betekent dat boeken dan 18 weken bij een klant thuis kunnen zijn en dus niet door anderen geleend kunnen worden.
    Ook dat gaat per 1 januari 2010 veranderen.

    Ik heb uw boeken daarnet verleng tot 11 juli 2009.
    U hoeft dus niet direct naar de bibliotheek te komen als u terug bent van vakantie.

    Met vriendelijke groet,

    Lysbeth van Riemsdijk
    Teammanager Frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen