Binnengekomen bericht via ideeënbus: Klantenservice
Het toesturen van het reserveringkaartje aan de klant via de post wanneer gereserveerd bibliotheekmateriaal gereed ligt in de bibliotheek kan toch veel goedkoper per email?
Dank u voor uw suggestie. Het is fijn als onze klanten met ons meedenken. U geeft aan dat in plaats van een kaartje er veel goedkoper e-mail gestuurd kan worden. Wij zijn daar al druk mee bezig. Op dit moment kan er vanuit ons bibliotheeksysteem nog niet een automatische mail verzonden worden. Wij weten niet wanneer het wel zal kunnen, maar zodra de mogelijkheid actief wordt, gaan wij naar iedereen die een reservering doet en een e-mailadres achterlaat een e-mail sturen als de reservering beschikbaar is. Dan hoeven de kaartjes niet meer.
Met vriendelijke groet,
Lysbeth van Riemsdijk Teammanager Frontoffice Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken
Dank u voor uw suggestie. Het is fijn als onze klanten met ons meedenken.
BeantwoordenVerwijderenU geeft aan dat in plaats van een kaartje er veel goedkoper e-mail gestuurd kan worden.
Wij zijn daar al druk mee bezig.
Op dit moment kan er vanuit ons bibliotheeksysteem nog niet een automatische mail verzonden worden.
Wij weten niet wanneer het wel zal kunnen, maar zodra de mogelijkheid actief wordt, gaan wij naar iedereen die een reservering doet en een e-mailadres achterlaat een e-mail sturen als de reservering beschikbaar is. Dan hoeven de kaartjes niet meer.
Met vriendelijke groet,
Lysbeth van Riemsdijk
Teammanager Frontoffice
Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken