maandag 4 november 2013

Website/Annuleren van een reservering

Jammer dat je niet meer thuis een reservering kunt annuleren. Nu moet je bellen of dit aangeven in de bibliotheek. tevens vind ik door deze fusie de bibliotheek zeer afstandelijk geworden (dit ligt zeker niet aan het personeel in Hillegom). De website vind ik niet vriendelijk. Zeer zakelijk. Ik ben een zeer trouwe bezoeker van de Bieb.

1 opmerking:

  1. Het klopt dat door de invoering van een ander bibliotheeksysteem u niet meer zelf reserveringen kunt annuleren in het systeem. U kunt dit wel vanuit huis doen door een mailtje te sturen naar klantenservice@bibliotheekzuidkennemerland.nl Dit is waarschijnlijk makkelijker dan bellen naar de bibliotheek of om langs te komen. Uw opmerking zullen wij intern doorspelen zodat wij kunnen bekijken of deze functionaliteit ingevoerd kan worden in het bibliotheeksysteem.
    Wij betreuren het uiteraard dat u de bibliotheek sinds de fusie als afstandelijk ervaart. Wij zijn overigens benieuwd naar concrete voorbeelden. Mocht u deze willen delen, dan horen wij dat graag.
    Wij zijn blij dat u de bibliotheek frequent bezoekt en hopen dat u dit in de toekomst nog met veel plezier zal blijven doen.

    BeantwoordenVerwijderen