woensdag 17 juli 2013

Klantenservice/Klantvriendelijkheid (Noord)

Wij zijn heel blij met zo'n goede bibliotheek vlak bij ons huis. Toch één verbetersuggestie: de klantvriendelijkheid kan wat mij betreft een eind omhoog. Te vaak krijg ik op geïrriteerde toon antwoord op heel gewone vragen en bijv. alleen te horen dat "iets niet kan". Alsof ik iets verkeerd doe. Dat was vroeger gewoon in NL, maar is tegenwoordig gelukkig vrijwel overal uitgebannen.
Vorige week werd ik een keer geweldig geholpen bij het uitzoeken van vakantieboeken; een verademing. Zo kan het dus ook!

1 opmerking:

  1. Fijn om te horen dat u onlangs zo goed geholpen bent, maar vervelend dat uw ervaringen vaak anders zijn. Onze excuses hiervoor en wij zullen het ook met de medewerkers bespreken. In het najaar staat weer een aantal trainingen gepland, waarbij klantvriendelijkheid ook aan de orde komt. Wij zijn in ieder geval blij dat u uw ervaringen met ons deelt, zodat wij dit onderwerp onder de aandacht van onze medewerkers kunnen brengen.

    BeantwoordenVerwijderen