woensdag 19 oktober 2011

Klantenservice/Cursus bibliotheekgebruik

Geef nieuwe (of oude) leden een soort cursus wat de mogelijkheden zijn [van het bibliotheekgebruik]. Ik kom er nu pas achter dat en hoe ik recensies kan lezen van ederlandse en wereldliteratuur. Een openbaring. En ik weet pas sinds kort hoe ik een boek leen uit andere bibliotheken. En ik weet vast nog een heleboel niet.

1 opmerking:

  1. Alle leden die zich inschrijven in een vestiging krijgen een welkomstgesprek met een van onze medewerkers met een uitleg van de belangrjkste basiszaken. Ook hebben wij een (welkomst)boekje gemaakt waarin de meest voorkomende onderwerpen staan uitgelegd die onze klanten vragen en ook zaken waaraan je niet zo vlug zou denken. Juist om te laten zien dat in de Bibliotheek veel meer kan dan alleen boeken lenen.
    Inmiddels zijn er weer veel nieuwe onderwerpen bijgekomen en zijn er ook nog steeds omissies. Wij leggen ook onze diensten uit op de website. De vraag voor ons is continu: waaraan hebben onze klanten behoeften en hoe kunnen wij hen daarbij zo goed mogelijk helpen.
    Onze vraag aan u: zou het u helpen als de informatie die u zoekt in ons welkomstboekje zou staan? En zou u dat ook hebben gelezen?

    BeantwoordenVerwijderen