maandag 12 april 2010

Luidspreker (bel) inleverkast / Randapparatuur, meubilair

Erg onsympathiek om via een luidspreker/bel op een vergissing gewezen te worden. Eem bliepje en een melding op het scherm zou prettiger zijn. De hele manier van lenen/inleveren is sowieso erg onpersoonlijk op deze manier.

1 opmerking:

  1. U ervaart het rinkelende belletje van de inleverkast als onprettig. Dat belletje duidt niet op een vergissing, maar op het feit dat het een boek is van een andere vestiging. Wij vragen de klant dan het materiaal in het rode vak te plaatsen. Dat maakt het voor ons gemakkelijker bij het opruimen (tijdwinst). Wij zullen kijken of het geluid kan worden veranderd in een piepje (met dezelfde attentie-waarde).
    Jammer is ook dat u de nieuwe manier van inleveren als onpersoonlijk ervaart. Dat is niet de bedoeling. Onze medewerkers zijn volop in beeld en u kunt met elke vraag bij hen terecht. Alleen eenvoudige handelingen vragen wij de klanten nu zelf te doen.

    BeantwoordenVerwijderen