dinsdag 24 februari 2009

Binnengekomen bericht via ideeënbus: Kennis en informatie

Bij gedichten meer uitleg over welke gedichten modern zijn en de moeite waard. Meer uitleg, lezingen en kennis van de gedichten door personeel. En af en toe mag het wel iets vriendelijker. De mensen die in de bibliotheek werken, vooral bij de uitleenbalies, zijn nog weleens kortaf (hooghartig) is mijn ervaring.

2 opmerkingen:

  1. Onze medewerkers moeten van veel onderwerpen op de hoogte zijn. Om te zien wat de bibliotheek heeft aangeschaft op gebied van poëzie, kunt u kijken op onze website > aanwinsten.

    Voor informatie over poëzie wil ik graag verwijzen naar de literaire tijdschriften op de 1e etage van de bibliotheek en naar onder andere de volgende websites:
    http://meandermagazine.net/wp/
    http://www.decontrabas.com/
    http://www.poezieclub.nl/

    Gedurende het gehele jaar organiseert de bibliotheek lezingen. Deze moeten evenwichtig verdeeld worden over de diverse onderwerpen. De bibliotheek heeft ervoor gekozen om elk jaar op Gedichtendag (laatste donderdag van januari) een voordrachtavond voor amateurdichters te houden.

    Als blijkt dat er meer vraag komt naar lezingen over poëzie, zullen we dat in overweging nemen.

    Henriëtte Adema
    Domein Lezen en Literatuur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klantvriendelijkheid is een onderwerp waaraan, net als bij veel andere organisaties, ook in onze organisatie veel aandacht wordt geschonken. Het is een punt dat besproken wordt zowel in functioneringsgesprekken als bij de werkoverleggen. Daarnaast zijn we bezig met het opstellen van servicenormen. Ook hierin zal het aspect klantgerichtheid terugkomen.

    Met vriendelijke groet,

    Marijke ten Hacken

    Teammanager Frontoffice
    Stichting Stadsbibliotheek Haarlem en Omstreken

    BeantwoordenVerwijderen