maandag 11 april 2011

Procedures,reglementen/Hinderlijk gedrag

De bibliotheek behoort een rustige omgeving te zijn, met name de studeerzalen en de zalen waar je kunt internetten. Veel mensen snappen dat niet zo goed. Zij voeren luidruchtige gesprekken, met name de telefoongesprekken zijn irritant, walkmans, mp-3 spelers. De bezoeker dient meer duidelijkheid te krijgen wat van hem wordt verlangd.

1 opmerking:

  1. Binnenkort gaan wij bij de computers bordjes plaatsen waarop staat dat we verwachten dat onze klanten geen overlast veroorzaken. Wij vinden dat die bordjes voldoende moeten zijn. Zodra u hinder ondervindt van telefonerende bezoekers of anderszins hinderlijk gedrag, kunt u mensen daarop aanspreken. Als u dat lastig vindt kunt u altijd een medewerker vragen om de bezoeker aan te spreken.
    Wij gaan geen stiltebordjes plaatsen. In de bibliotheek verwachten wij niet meer dat bezoekers helemaal stil zijn. Er zijn in onze vestigingen geen stilteplekken (meer) aanwezig.

    BeantwoordenVerwijderen